Ja vet jag är sämsta bloggerskan

Som vanligt så vet jag att jag suger hårt när det kommer till att uppdatera denna blogg, och jag är hemskt ledsen för det mina få och kära läsare , ska försöka att bättra mig ( vet att jag säger detta varje gång ). Men halt ärligt så verkar det som att jag kommer att ha en massa blogg tid den närmaste veckan så om allt blir som det verkar så lovar jag er att från och med imorgon så ska jag skriva minst två inlägg per dag blir säkerligen fler dom dagarna som jag är ledig.

Idag har jag haft en helt underbar dag, jag var ledig från jobbet och åkte till Täby centrum där jag köpte en Bh och tränings kläder. I tränings väg blev det ett par skit snygga adidas byxor, ett linne och en sport bh. Behövde verkligen en sport bh eftersom jag faktiskt inte ägde en tidigare så det var verkligen på tiden att jag fick köpt en och den sitter verkligen hur bra som helst och håller verkligen allt på plats. Den vanliga Bh:n köpte jag på "change". handlar alla mina bh:ar där eftersom dom är super duktiga där samt att dom har min storlek.
Lägger upp bilder på det jag köpt lite senare .

Sitter just nu och kollar på H och hans kusin S som sitter i soffan och kollar på något dåligt program på tv, fy fan vad söta dom är sitter där och skrattar åt något som verkar så tråkigt... Men men smaken är som baken... Delad....

Ska alldeles strax göra mig iordning för sängen då det väntar jobb imorgon..

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0