Kan inte sova för jag saknar dig så.........

Fy fan vad jag hatar det här. varför kan jag inte sova när H inte är hemma. Igår förstår jag att jag inte kunde somna pga att jag var orolig. Men nu jag vet ju att han är framme och är helt oskadd. Att han har det jättebra osv... Men jag kan verkligen inte sova om han inte ligger bredvid mig här i sängen. Känner verkligen att min kropp är helt död men jag kan helt enkelt inte somna. Jag saknar dig såååå otroligt mycket, kan du inte bara förstå det..... Jag fattar inte hur jag ska klara av detta i ett antal nätter framöver. Jag hoppas verkligen att det blir bättre. För om jag skulle dö någon gång de närmaste dagarna så skulle det vara av sömnbrits och saknad.......

Imorgon är jag i allafall ledig så när jag väl har somnat så kan jag faktiskt sova ut, men vill ju inte heller sova bort min lediga dag har ju en massa saker inplanerade som jag måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0