Parkeringsbot och desperate housewives

Denna morgon började inte dirket bra, för när jag kom ut till bilen för att åka till jobbet såg jag att jag hade fått ännu en parkeringsbot. Känns som att jag får sånna ca 1 gång i månaden. Anledningen till att jag fick denna var precis den samma som det har varit för dem tidigare. Jag hade parkerat där som skulle städa utan att kolla på skylten. Det är så jävla irreterande för vi har ca 3 gator som man kan parkera på här där jag bor och det är olika dagar för städning på alla tre, och sen när man inte jobbar mån-fre utan blandat med helger och så, så är det ibland svårt att hålla koll på vilken dag det är. Men men har ju bara mig själv att skylla men visst är det irreterande att få betala 500kr pga av en miss.

Men annars har det gått bra idag, det var lugnt på jobbet så tiden gick väl inte sådär jätte fort idag som det har gjort de andra dagarna. Efter att jag slutat åkte jag i alla fall och solade och nu är jag hemma igen och ska alldeles strax göra mig iordning för att gå till sängs men innan jag somnar blir det ett avsnitt av min favorit serie " Desperate housewives "






Om allt vill säg väl med flyget från Erbil till arlanda så kommer jag att få se min älskling inom 24 timmar.............. Hoppas, hoppas ,hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0