Restylane

Nu är städningen klar eller ja nästan i varje fall det är bara lite smått kvar men det tar jag när jag kommer hem ikväll.

För nu ska jag nämligen in till stan. Jag har tid för restylane behandling klockan 16:30 på en klinik på vasagatan. Jag ska fylla på med 1ml i mina läppar och detta kommer jag fördela på både över och underläppen,  jag vet sedan tidigare att det inte kommer att bli så mycket resultat på bara 1 ml men jag börjar med det eftersom det är första gången jag går till just denna klinik.
Kommer att lägga upp för och efter bilder här på bloggen när jag kommit hem.



Eftersom det är två timmar kvar tills att jag ska vara där så hinner jag äta något vilket är perfekt för jag är hur hungrig som helst.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hörru..före å efter bilder var det va? :)

2008-10-15 @ 00:30:46
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har! Brukar läsa rätt ofta här men aldrig skrivit någonting så tänkte göra det nu:)

Hoppas du haft en bra dag! Kramar

2008-10-16 @ 19:25:27
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0