Storstädning pågår........

Är mitt uppe i en storstädning av lägenheten. Vill ju att det ska vara kliniskt rent när min älskling kommer hem. Inte för att det har varit smutsigt eller stökigt under den tiden han har varit borta för det har det inte men jag tänkte att det var på tiden att städa en riktigt grundlig städning idag. Så än så länge har jag resat garderoben och gjort plats för mer saker så att allt slipper ligga på varandra i hyllorna samt garderoben. Plockat i ordning små saker som jag hittat bätter ställen att lägga dem på så just nu är det väl organiserat hemma och det känns hur fräscht som helst. Det jag har kvar nu är dammsugning, moppning av golvet sammt damning sedan är hela hemmet så rent det kan bli och har fått så mycket plats att jag faktist inte vet vad jag ska fylla ut dessa tomma ytor med. Men jag kommer säkerligen hitta något att fylla ut dessa med. =)


Än så länge så verkar det som att planet kommer att lyfta från erbil, det är ju dock ett par timmar kvar men det ser lovande ut, kommer säkerligen bli någon försening, men det får man väl ta bara jag får hem min älskling oskadd och hyffsat i tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



hahaha

2008-10-16 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0