1kg lättare

Har precis kommit hem från träningen nu. Var verkligen så otroligt skönt och kul att träna idag. Det var en ny koregrafi på dansen idag vilket gjorde det hela ännu roligare. Efter att ha tränat gick jag in i omklädningsrummet för att hämta mina saker. Passade då även på att väga mig och till mina stora förvåning så hade jag gått ner ett kilo. blev verkligen glad eftersom det känns som att jag har stannat på den vikt jag har nu, går liksom inte ner lika fort längre trots att jag tränar fem dagar i veckan och äter relativt nyttigt. Men idag hände det. Ett kilo hade försvunnit. Detta sporrade mig verkligen till att fortsätta med det jag håller på med. För man behöver verkligen se resultat för att fortsätta tycka att det är roligt.

Ska strax åka och handla mat, har bara inte bestämt än vad det är jag ska laga  för mat och det vore ju bäst om jag kom på det först så jag slipper vara i mat buiken allt för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0