Jag gjorde det

Så nu var det färdigt. Äntligen säger jag bara. Så himla skönt att ha fått det gjort. Är såå stolt över mig sjäv att jag pallrade mig dit och körde min timma som vanligt.  I sånna här fall är det verkligen bra att jag har H som drar med mig fast jag säger att jag inte orkar. Han är min hjälte i många situationer.

Sitter här hemma nu och funderar på om jag ska följa med jobbet ut till ballbreaker  imorgon eller om jag ska skippa det och åka hem med en gång efter att jag har slutat. Måste säga att det lutar år det sist nämda. Vill inte vara tråkig men just imorgon känner jag nog inte för det plus att det blir så krångligt att ta sig dit eftersom jag åker bil till jobbet och jag vet inte hur man kör till ballbreaker, och även om jag skjutsar någon av mina kollegor som kan vägen dit så kommer jag säkerligen aldrig hitta hem igen. Jag hatar verkligen att köra bil i stockholm. Men det är väl enbart pga att jag inte kört här så mycket, och när jag väl kör så kör jag bara där jag har kört förr och där jag kan vägen och det är typ framoch tillbaka till jobbet. =) Kanske några vägar till men inte mycket, det kan jag lova.

Nä nu ska jag köra mig i ordning, tabort sminket , borsta tänderna och dyl, sen blir sängen nästa för mig. Får se om jag orkar kolla på ett avsnitt av "Project runway". Det tycker jag att jag borde i af om jag inte fastnar för länge vid datorn .

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0