Jag i köket = Lyckat

Är så himla mätt nu att jag tror att jag kommer spricka vilken sekund som helst. Ja idag har jag stått i köket och om jag ska vara ärlig så är det inte direkt varje dag det händer.
Vi åkte till Willys och handlade mat jag tog lite av varje av det som verkade nyttigt la ihop allting och vips så hade jag en skit god mat rätt. Ja det var verkligen gott och det blev jag faktiskt lite förvånad över eftersom jag la i saker som jag faktiskt inte visse om jag gillade eller ej. Tur och roligt var även att H tyckte om det med. Dock åt han inte så mycket eftersom han smyg åt lite annat innan under tiden jag lagade maten. ( Baby please don´t do that again next time =) )Gjorde även bulgur som jag aldrig tidigare gjort och resultatet blev bra.
Detta hade jag i min mat:

- Bulgur
- Zuccini
-Aburgin
-Champinjoner
-Lök
-Lax

Allt detta blandat  var super gott och sen självklart lite kryddor. Till detta hade jag även en kall sås med dill och citron smak och sallad vid sidan av.



Nu börjar klockan bli mycket och det är dax för mig att göra mig i ordning för sängen. Imorgon väntar jobbet igen och då vill man ju inte vara trött.

Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Mathilda

duktig du är gumman! ;)

2008-09-09 @ 00:34:31
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0