Såhär har denna måndag börjat

Vaknade vid åtta imorse av att det ringde på dörren. H gick upp för att kolla vem det var men då var det ingen där. Börjde piggna till då och jag visste att man min klocka skulle ringa för väckning halv nio så jag tänkte att det var bäst att gå upp med en gång, för hade jag somnat om igen hade jag aldrig orkat mig upp när klockan skulle ringa.
Gjorde i ordning lite frukost. Det blev två mackor och ett glas juice. Under tiden som jag äter ringer det på dörren igen och H går och öppnar. Det är våran granne som säger åt oss att vi måste flytta på bilen eftersom det är städ dag. Hade helt glömt bort det, och sist fick vi ju 500kr i böter så H tackade våran söta granne och sprang ut för att parkera om bilen. Som tur var hade vi inte hunnit få några böter. 
När H kom tillbaka så hoppade jag in i duschen. När jag var klar och i ordning gjord tog jag bilen till jobbet, trots att jag var ledig men jag hade ett möte klockan tio so jag var tvungen att gå på.
Nu sitter jag i vilket fall hemma och bara slappar lite framför datorn medans H jobbar.
Längtar så tills klockan slår fem för då står jag inne i lilla salen på sats och dans passet börjar. Sats dans är verkligen så jävla kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0