Söndag

Ja jag vet jag är så jävla usel på att updatera denna blogg, men jag lovar att jag ska försöka att bli bättre på det. Det är bara det att jag inte är så bra på att skriva och även fast jag har en massa att skriva om så blir det ändå inte av. Men som sagt så ska jag försöka bli bättre på det. Kan ju även bero på att jag jobbar en hel del och när jag väl slutat för dagen vid 20:30 så åker jag och H till gymmet att träna och när vi kommer hem så har man bara någon timme eller två kavr att vara vaken och då prioriterar jag att umgås med H istället för att sitta vid datorn. Men snart om ca 1 vecka så åker H iväg till Danmark för en plåtning och då kan jag lova er att det komer bli en hel del bloggning för min del eftersom jag inte kommer ha så mycket för mig dessa kvällar.

Så vad har hänt idag då?

Än så länge har det inte hänt så mycket och kommer säkerligen inte hända så mycket resten av dagen heller.
Men vi har i af varit hos H´s faster N där vi åt frukost. Älskar att åka hem till H´s släktingar och äta mat och bar sitta där och umgås. Han har verkligen fantastikt underbar familj och det är jag så glad för.
Efter att vi varit hos N så gick vi till gymmet för att träna. Blev dock inte så mycket träning för min del, hade verkligen ingen lust idag plus att jag var jättetrött efter all mat jag åt precis innan. Men H tränade på och jag stod mest bredvid och tittade  på.
Nu är vi hemma igen och jag funderar på om det kanske är dags för mig att städa lite, finns ju inte så mycket mer att göra en söndag som denna. Men först ska jag ringa min kära pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0