This is my day

Idag är jag ledig och har faktiskt inte gjort ett dugg hitills. Har varit riktigt skönt. Har haft flera timmar ensam hemma och bara inte gjort ett skit. Så jävla underbart. Eller jo lite saker har jag väl gjort så som, lyssnat på musik på högsta volym (sån musik H inte gillar), bara suttit ner och funderat på saker kring livet, framtiden osv och sen har jag självklart suttit vid datorn. 
Jag är verkligen en person som behöver få dessa timmar hemma ensam, då man bara kan va liksom. Göra tjej grejer som ansiktsmaskar, hår inpackning eller bara sitta och fundera. Fundera på vad man vill få ut av livet. Fundera på vad som hänt under veckan eller vad som ska hända. Fundera på om det är något man skulle vilja ändra på. Ja fundera på allt möjligt.


Här har ni mig i af så uttråkad för stunden att jag fotade mig själv äta banan   =)






Ja den smakade bra

Och där var den slut

Kommentarer
Postat av: Tilly

Haha vilken skön ide å roa sig själv på :D

2008-10-10 @ 01:14:40
URL: http://tiilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0