Underbara dagar

Okej vad har hänt det senaste då??!
Som vanligt har veckan bestått av mycket jobb och träning. Är så himla glad över att jag inte tappat det där med träningen utan att jag fortfarande håller det uppe. Det har liksom blivit som en runtin i vardagen att åka direkt till gymmet efter jobbet. Känner även att jag mår så mycket bättre när jag tränar, och jag har blivit mer lugn och glad. Tänk er själva att så på jobbet 10 timmar  om dan fem dagar i veckan och vara trevlig mot ALLA kunder även mot dom som inte är speciellt trevliga tillbaka. Det kan faktiskt ta rätt hårt på psyket speciellt om man haft en dag med ett fler tal kunder som tillhör den kategorin som inte är glad och trevlig. Det värsta av allt är att negativitet i stora mängder smittar av sig, och det är just då det är så skönt att få komma till gymmet och bara köra ett sånt där riktigt hårt pas och få tankarna på något annat. För när man är klar känner man att det när negativa har försvunnit plus att man ( jag ) känner sig som en helt ny människa, något tröttare kankse =)  men där hjärnan är rensad på alla små irretationer och problem.

Höjd punkten på denna veckan har i allafall varit att min favorit Jessica har varit har och hälsat på. Blir alltid lika glad när jag ser henne. Fast att vi inte ses så ofta längre det kan liksom gå upp till 2-3 månader i bland så känns det alltid som vi bara varit ifrån varandra 1 vecka när vi ses. Skulle aldrig byta ut denna underbara tjej mot någon eller något. Hon är verkligen en vän man kan prata med om allt mellan himmel och jord.

Jessica var här från Torsdag kväll och nu har hon precis åkt hem. På torsdag kväll låg vi hemma och åt popcorn och kollade på sex and the city filmen. Jessica hade inte sett den och ja hade inget emot att se den igen. Dt är verkligen en så jävla bra film.
Fredagen bestod av shopping för Jessicas del. Vi mötte även upp Jonna och hennes kompis Emelie lite senare kom även Jenny in till stan med. Så det blev även lunch i stan och ett antal fikor. Var så himla skönt att ha en riktigt tjej dag på stan med lunch, fikor, shopping och en massa tjej snack. I just love it!!!

Idag skulle H ha en plåtning så han fick låna min bil, så han körde in mig och Jessica till stan eftersom han ändå skulle åka den vägen.
Jessica hade ändrat sig angående jackan hon köpt dagen innan så vi gick till zara för att lämna tillbaka den och för att sen gå till H&M för att köpa en likadan kappa som jag precis köpt till mig själv. Som tur är så bor vi inte i samma stad, ser ju inte så snyggt ut att gå bredvid varandra i samma kappa. Så är jag kommer ner till Göteborg eller du Jessica kommer hit igen så får du inte ha den på dig för jag köpte den först. Hahaha. =)


Innan vi ska till stan


I bilen på väg in till stan


Jessica i bilen på väg till stan


Jessica inne på vero modas provrum där hon provar denna koftan



Nu sitter jag i vilket fall här hemma och väntar på att H ska komma hem . Han skulle vara klar klockan fyra så han lär vara hemma senast kvart i fem. Funderar på att diska och plock lite här hemma innan han kommer. Inte för att det är stökigt hemma men lite disk sedan frukosten står i vasken.
För när H kommer hem ska vi äntligen umgås. Är så himla glad för det. Saknar han så otroligt mycket. Det har varit mycket jobb för honom på kort tid plus att jag har mitt jobb som vanligt så vi har inte hunnit umgås så mycket det senaste. Men igår sa han till mig att han skulle vara klar klockan fyra idag och frågade om inte vi kunde umgås efter det. Ni anar inte hur glad jag blev innombords och H du ska veta att jag uppskattar det jätte mycket eftersom jag vet att du väldigt mycket att göra med jobbet just nu och kanske egentligen inte har tid men det känns å skönt att veta att du ser mig ändå för det är inte alltid det känns så. Jag älskar dig och komer alltid att göra det.

Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0