Party like a rockstar!

Jag vet att uppdateringen på denna blogg är sjukt dålig, men det skiter jag i just nu!

För er som inte vet det så befinner jag mig just nu i borlänge. Jag landade här igår vid 16.00 och det bar direkt av till påsk middag hemma hos Jessicas farmor.  Senare på kvällen vart det självklart utgång, och med alla duktiga tjejor här i lilla borlänge så var det ju självklart bara jag som skulle dricka. Linda, Jonna och Jessica skulle köra bil, BORING!!!!! Men efter mycket om och men lyckades jag få med Jessica på alkoholen, behövde ju faktiskt inte 3 stycken chafförer.
För kortar ner hela kvällen med fyra ord och säger bara att igår var jag en riktig rockstar ( as always.... :) )Hahaha

Självklart glömde jag ju att ta med mig kameran så inga bilder vart det fast det kanske var lika bra de, för det man inte minns vill man ju inte få bevisat dagen efter på en bild.....

Känner att detta inlägget blev lite flummigt men kanske är det så att alkoholen inte riktigt gått ur kroppen än....

Puss på er alla söta där ute..... I Love You!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0