Utecompagniet

Sitter hemma nu och äter frukost och ska strax iväg till jobbet.
Igår hade jag bestämt mig för ett 2,5 timmars långt tränings pass på sats odenplan men efter att Sara sagt att du skulle sitta på Utecompagniet så var jag inte så svår flörtad och avbokade både mitt dans och pt pass. Något jag verkligen inte ångrar. Hade verkligen jätte trevligt med girlsen. Drack gott vin och åt god sushi. det blev en lugn kväll då alla skulle upp tidigt dagen efter men det var verkligen skönt att komma ut lite en torsdag och träffa lite folk och umgås istället för att bara sitta hemma.
Inga bilder dock då kameran lämnades hemma.

Men det var gårdagen det nu är det workie workie som gäller i tre dagar vilket förmodligen kommer att resultera i en ganska lugn helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0