Måndag 24/8

Jaha då har ännu en dag gått. Idag har jag varit ledig från jobbet. Började morgonen med att städa o tvätta lite här hemma. Vid lunch vinkade jag av min älskling som åkte iväg igen. Alltid lämnar han mig ensam, haha. Spenderade några timmar i min gamla lägenhet i solna där jag försökte samla ihop de sakerna som var kvar så att jag kan flytta ut helt, har ju bara 6 dagar kvar sen ska allt vara tomt samt städat och klart. Känner lite panik över det då jag bara e ledig två dagar till denna månaden och att flytta samt flyttstäda tar alltid längre tid än va man tror.

Dagens bästa är i varje fall att jag tagit mig till gymmet idag och kört ett box pass. har lovat mig själv att komma igång ed träningen nu, ska i varje fall träna 3 dagar i veckan det är mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0