Zlatan tog min mys stund ifrån mig......

Efter att ha fått sova ensam i fem dagar då Peo har varit ute och jobbat hela veckan har jag verkligen sett fram emot att bara få ligga hemma med honom o mysa. Men igår vart det kräftskiva med hans släkt vilket var jätte trevligt och kul. Sen har jag jobbat hela dagen idag och under hela mitt arbetspass bara längtat tills jag slutar så att jag kan komma hem och bara mysa med min älskling. För han åker ju imorgon igen. Och ja visst fick jag mysa lite med honom någon timma eller två i varje fall, sen var det självklart fotboll på tv:n och där slutatde allt det roliga. Så nu ligger jag inne i sängen med datorn och han sitter ute i vardags rummet och kollar på zlatan som jagar en dum jävla rund boll. Men jag ska inte klaga mer nu vet ju att han älskar fotboll så det e klart jag låter honom kolla på det och inga mer sura miner från mitt håll.=)


Lite bilder från när vi var i göteborg förra helgen........


Baby och jag på tak terassen på rubinen


Jag inne på Jeppes hotellrum


Jag, Mackan och Jeppe



Jag innan läggdax


Baby lite trött på vägen hem till stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0