LOVE LOVE LOVE

Efter riktigt dålig uppdatering senaste halvåret har jag nu bestämt mig för att börja blogga regelbundet igen, kanske inte varje dag men absolut ett par inlägg i veckan....

Har varit lite otydligt här i bloggen vad som har hänt det senaste månaderna men alla ni som känner mig privat vet ju att det har tagit slut mellan mig och H. Nu är det faktiskt rätt så länge sedan, snart 6 månader har gått. Det känns absolut tråkigt att det blev som det blev. H är faktiskt en helt underbar person. Tyvärr så räckte känslorna inte till och vi valde att gå skilda vägar. Vi försökte att vara vänner efteråt men som alla förstår så blev det aldrig riktigt så, till en början gick det bra absolut men sen fungerade det inte alls.

Nu ca 6 månader senare  så har jag hunnit träffa en ny kille han heter Per-Oskar och jag är hur kär som helst...... Verkligen kär........! Det kan liksom pirra till sådär i magen. Jag mår alltid bra och har alltid kul när jag är med honom, det spelar liksom ingen roll om vi bara ligger i soffan och kollar på fotboll, om vi är ute på stan och dricker ett glas vin eller om vi ligger i sängen och bara myser framför en film. Livet är underbart just nu och att vara kär är den bästa känslan finns när känslorna är besvarade!





Min älskling & Jag

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

vilken snygg bild på din header :) är det du? himlans snygg är du i så fall :)

2009-08-20 @ 21:53:08
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack....=) Ja det är jag...

2009-08-20 @ 22:21:25
URL: http://petragulich.blogg.se/
Postat av: Mathilda

gumman, jag blir såå glad över att läsa det du skriver. Gud vad glad jag är för din skull!! :) mååste ses snart. PUSS!

2009-08-20 @ 23:47:38
URL: http://www.mathildasofia.blogspot.com
Postat av: Petra

Tack Tilding va söt du e... =) ja vi måste verkligen ses snart.... Puss

2009-08-23 @ 23:07:12
URL: http://petragulich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0