Liten update

Kort liten updatering av vad som har hänt de senaste dagarna.

Torsdagen bestod utav praktik på dagen, träning på sats odenplan med Sara på eftermiddagen och en liten sväng ute på Nox på kvällen/ natten ( Självklart glömde jag att ta med kameran så det blev inga bilder från den kvällen )

Fredagen bestod endast utav jobb.

Lördagen betsod även den utav jobb. Efter jobbet tog jag och H bilen ( H körde ) för att uträtta ett ärende. Självklart får vi då punka på ena däcket och får stå ute och frysa i ca 1,5 timmar samtidigt som vi ( H försöker byta däck och jag hjälpte till lite i slutet) försöker byta däck på bilen. Detta lyckas halv bra vi får i 3 utav 4 skruvar och får köra i 50 km/h hela vägen hem.

Idag söndag har även den bestått utav jobb och gårdagens lilla olycka gjorde att jag var tvungen att ta mig fram och till baka till jobbet komunalt. Hatar verkligen att åka komunalt. Men men H ska försöka fixa ett nytt däck till bilen imorgon.

Eftersom jag inte har en bil som fungerar som den ska så resulterar det till att jag inte orkar gå och träna idag, istället blir det en promenad till solariet. Det blir alltså 40 minuters promenad samt att jag får bättra på min färg lite grann...... 



Kommentarer
Postat av: Nettan

Tittar in & ha en bra dag! =)

2009-02-11 @ 12:14:26
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0