Uppehåll

Någonting som jag inte har skrivit om här i bloggen är att jag har tagit ett uppehåll med min rökning. Idag är det 16 dagar sen jag tog ett bloss på en cigg och just nu är jag så förbannat rök sugen att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Varför jag kallar det uppehåll och inte att jag har slutat är för att jag vet att jag kommer att röka igen. Jag vet att när jag väl kommer gå ut så kommer jag att ta ett bloss kanske till och med en hel cigg och när sommaren kommer så finns det ju verkligen inget bättre än att sitta på en uteservering med solen som skiner, något kallt att dricka och en cigg....

Men just nu så ska jag i varje fall försöka hålla upp så länge jag kan.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0