Nytt år nya mål

Nytt år och nya tag, ska bli spännande och se vad detta år för med sig. Har satt upp mål för 2009 som jag känner är helt rimliga och som jag ska klara utan problem.

- Jag ska på distans läsa upp mina gymnasie betyg. ( vet ej om jag hinner klart alla ämnen på detta året men ska minst ha läst en termin innan årets slut)

-  Sluta köpa onödiga saker och på så sätt i stället spara pengar. Som jag sedan kan änvända till en eventuell utbildning.

- Umgås mer med mina vänner.

- Ta hand om mig själv. ( regelbunden träning, regelbunden tid hos frisören, m.m)

Detta är dom mål som jag hittlls satt upp för 2009 och det kommer med all säkerhet komma fler.

Självklart ska jag verkligen ta tag i det här med att blogga mer regelbundet också, vet att jag har sagt det förut men den här gången menar jag det. Kommer kanske inte skriva varje dag men det ska bli betydligt mycket oftare än 1 gång i månaden.
Anledningen till att jag vill blogga är att det är så himla kul att gå tillbaka och läsa vad man gjorde en viss dag man påminner liksom sig själv i form av text och bilder, dagar som man annars kanske skulle glömma bort om ingen påminde än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0