Sats odenplan here we go

Idag var jag på gymmet för första gången i år. Skulle tränat igår också men när vi kom till gymmet hade dom stängt så det blev träning idag istället. Så nu har det äntligen satts igång min träning ska åter igen bli till en vana 5 dagar i veckan precis som förut.
Man märker verkligen att det är början av året på gymmet då det var mycket mer folk än det brukar vara, folk som lagt nyårslöften om att börja träna och folk som kanske ätit lite för mycket under jul. Men om ett par månader igen så kommer det vara lagom med folk igen, i varje fall den tiden på dygnet som jag tränar.

Imorgon är jag ledig och ska försöka få tag på min gamla skola för att få mina betyg hem skickade så att jag kan söka in på distanskurser för att läsa upp mina betyg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0