Sjukling

Jag har gått och blivit sjuk, jag har feber ont i halsen och är hur snorig som helst. Allt började innan helgen och har bara blivit sämre för var dag, som tur är så har jag varit ledig idag men imorgon ska jag tillbaka till jobbet och jag undrar verkligen hur det ska gå. Hoppas verklien att jag mår bättre imoron när jag vaknar.

Som ni förstår så har det inte hänt så mycket idag på min lediga dag då jag är sjuk. Dagen har bestått utav lunch med H, efter det körde jag honom till tåget då han ska iväg till köpenhamn för ett jobb med en dansk tidning som heter eurowoman på tisdag. ända sen jag kom hem från att ha släppt av min älskling så har ja suttit framför datorn och kollat på min favorit serie "The hills". Tror nog att jag har sett närmare 10 avsnitt i rad nu och det verkar som att det kommer bli fler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0