Sjukt kul har jag haft...................

Hello bloggen och alla ni som läser. Har precis kommit hemfrån en sjukt kul kväll med girlsen. Vi började hemma hos Sara sen gick vi till 1900 efter det vart det amba och till sist white room har haft så jäkla kul att det finns inte en riktigt lyckad kväll ( natt ) måste jag  säga. Mer om detta ska jag skriva imorgon för just nu är jag lite för full för att skriva över huvud taget plus att jag måste gå och lägga mig för att jag ska upp om 2 timmar och 50 minuter. Ska nämligen jobba imorgon. Fy fan men men måste man så måste man. Tog med mig kameran Tilding så bilder kommer imorgon efter jag kommit hem från jobbet . Sara har också tagit lite kort så du kan säkert få några där ifrån också dock ser jag ut som skärp på hennes kamera men det bjuder jag på =) Hahaha

Nä men seriöst nu ska jag försöka sova bara det inte snurrar så där jobbigt när man lägger sig ner, gjorde ju det nyss därför som jag satte mig vid datorn och skrev detta inlägg för att det skulle sluta snurra och för att jag skulle kunna somna.

God natt alla söta varelser där ute.............................

Kommentarer
Postat av: Mathilda

braaa där! :)

2009-03-08 @ 18:20:09
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

jag tar tillbaka det jag skrev... du är så otroooligt kass petra!! ;)

2009-03-13 @ 17:00:33
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Petra

Förlåt Mathilda men som jag sagt så vart ingen bild riktigt bra men bara för att det är du så ska jag lägga upp någon eller några inom kort.=)

2009-03-14 @ 11:15:27
URL: http://petragulich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0