80-tal?

Sitter hemma i soffan nu med datorn i knät. Jobbade till 20.00 idag så har inte varit hemma så länge. Började jobba 15.30 idag så jag hann med lite ärenden på stan idag. Sen har jag faktiskt börjat min träning idag också. Dock så hann jag inte till gymmet så det blev träning hemma, med kondition, sit ups och utfall. Fick ett samtal under tiden då jag höll på och träna. Personen som ringde frågade vad jag gjorde eftersom att jag var helt anfodd när jag svarade. Jag sa då att jag tränade här hemma. Då fick jag till svar att det jag höll på med var 80-tal och att nu förtiden tränar man inte hemma utan på gym. Nu var det bara så att jag inte skulle hinna till gymmet och träna där eftersom att jag skulle till jobbet efter. Så då fick det bli träning hemma. Även om det är 80-tal att träna hemma så är det i varje fall bättre än att inte träna alls.

Imorgon ska jag till Estetisk medicin och träffa Victor Garcia. Victor är han som fyller på mina läppar så att dom blir finare och fylligare. Men imorgon ska vi inte fylla på läpparna utan nu är det dags för något annat. Håller det hemligt så får ni se vad det är imorgon, för när jag är klar så lovar jag att berätta vad det är jag har gjort.






Kommentarer
Postat av: Knorkan

Hej! Vilken tuff header du har! Vill du vara med och tävla om ett tufft armband från Cocoo? För mer info besök min blogg =)

2010-04-08 @ 19:24:01
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0