Äntligen hemma

Åh gud vilken helg det har varit. Den har verkligen innehållt det mesta. Både skratt och tårar. Det har varit utgång både fredag, lördag och söndag. 3 dagar i sträck har jag nog inte gått ut sen jag var 18 och jag känner att jag är rätt sliten idag också. Så det passar mig perfekt att ha lägenheten för mig själv idag och bara njuta av att ligga i soffan och inte göra något.



Förutom att jag har jobbat idag har jag även varit hos Victor på estetisk medicin och gjort min andra AWT- behandling och nu börjar jag se samt känna resultat. Baksidan på låren börjar nu kännas fastare och slätare.

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg! Har frågestund i min blogg. Ställ gärna en fråga! :)

2010-04-13 @ 00:17:15
URL: http://amandalindgreen.webblogg.se/
Postat av: josefin

Vad är en AWT behandling??

Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

2010-04-13 @ 00:52:55
URL: http://josterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0