Underbara söndag....

Har haft en jättemysig söndag med god mat, daimtårta och kortspel. Hade dock ingen kortlek från början då vi bestämde oss för att spela så jag gav mig ut på ett mission att hitta en. Första affären jag gick till hade dom inga, andra affären var stängd, nästa affär hade dom heller inga på men vid mitt sista stopp på seven eleven hittade jag äntligen en.
Gick dock inge vidare bra för mig i kortspelet, men kul var det i varje fall.

Från och med imorgon är det slut med daimtårta och liknande för mig då börjar jag nämligen ta tag i min träning på riktigt. Blir ingen stenhårt träning men 3 dagar i veckan ska jag i alla fall ta mig till gymmet.

Nu kallar sängen och det har blivit dax för mig att sova.

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0