Sms konversation

Fick ett sjukt skumt sms igår mitt i natten. Det var från ett nummer jag inte hade i min mobil så jag visste inte vem det var som skickade till mig. Men det tog jag reda på dagen efter då jag blev nyfiken på vad det är för person som skickar sådana sms. Enligt mig så tycker jag att det är sjukt att skriva så.

Sms konversation:

Han skriver 01.04: Tja vill du ha sillisar? M**** undrar

Jag svarar 10.45 dagen efter: ?

Han skriver: Vill du ha större sillisar I PAY

Jag svarar: Vem e du?

Han skriver: M***** från solna

Jag svarar: Vilken M***** från solna?

Han skriver: Jag är kompis med Jane Timglas

Jag svarar: Okej avstår nog från erbjudandet. Har vi träffats någon gång? Tycker att det är konstigt att jag får ett sånt sms från någon jag inte vet vem det är.

Han skriver: Adda mig på msn ************ är seriös med att jag betalar dem

Han skriver: Jag berättar på facebook varför jag skicka sms om sillisar för 50 papp

Han skriver: Vill Petra veta varför jag smsa dig?

Jag svarar: Ja det har du ju redan sagt. Men jag tackar vänligt nej

Han skriver: Okej är de för att din kille blir arg också?

Jag svarar: Det har ingenting med min pojkvän att göra. Jag är nöjd med min kropp som den är. Skulle jag vilja göra större bröst så kan jag finansiera det själv.

Han skriver: Så du har kille då, trodde du va singel men jag respekterar dig. Kram

 

Ja det var hela sms konversationen

Addade aldrig honom på msn men fick ju som sagt ett mail på facebook från honom också.

Här har ni mailet:

Förklaring varför jag skickade sms!

 

Hej Petra!
Jag kan förstå att du tycker att det är wierd att få ett sms från någon man ej känner om den personen erbjuder att betala något för dig. Orsaken att jag letade upp ditt nr på hitta.se var att jag såg en bild på dig och Jane Timglas och tycker du ser så söt och sexig ut, det var därför jag frågade och vi har aldig träffats.



Ja vad säger man om en sån här sak då? Existerar verkligen denna människa, är han i såfall allvarlig eller är det någon som försöker att testa mig eller dra detta som ett skämt? Jag har faktiskt ingen aning. Söker man på nummret som sms:en kommer ifrån så får man ingen träff. Hur det än ligger till med detta så tycker jag att det är sjukt.
Hur skulle ni reagera om ni fick ett sådant sms???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0