AWT-behandling Före och efter bilder

Idag har jag varit på min sjätte och sista AWT-behandling. Lovade ju er för och efter bilder så det ska ni få se nu.

Före



Efter



AWT är en förkortning och står för- Acoustic Wave Therapy. Den används för för att tabort celuliter och slimma kroppen. Eftersom att jag endast haft celuliter som synts när jag suttit ner eller spänt kroppen så har jag gjort detta för att bli av med dom celuliter jag haft samt göra mina lår fastare och smalare. Detta har absolut lyckats mina få celuliter som jag hade är som bortblåsta och mina lår är mycket fastare har i omfång minskat med 4cm.
AWT är en stötvågsterapi som först spränger fettcellerna i kroppen på det önskade område du valt att behandla sedan driver den ut vätska ur kroppen från fettcellerna. Detta gör att du blir mer taight, fast och slät på det område på kroppen som du behandlar.
För att få ett resultat som man är nöjd med måste man gå på sex behandlingar som man delar upp så att man går två gånger i veckan. Redan efter andra besöket både känns och syns resultat.
Detta är verkligen något som jag rekomnederar till alla som vill unna sig något extra och som vill tighta till kroppen lite. Perfekt nu när det snart är sommar och bikinin ska på.
Jag har gjort mina behandlingar på Estetisk medicin hos Victor Garcia. Han är verkligen dutig på det han gör och ser alltid till kundens bästa. Hans klinik ligger mitt i Stockholm. Vasagatan 15-17. Klicka på länken ovan för att komma till klinikens sida för mer info om behandlinen samt kontakt info.

 


Kommentarer
Postat av: PSYCHEDELIQUE

Hej tjejen! Gud vilken fin blogg. kul att jag hittat hit ahhaa.

såg dig en gång i stan med Jane. och fan vad ni var läckra. jag stod o dregglade.. ahhahah



nu över till min fråga: har du provat olika kliniker för att fylla dina läppar? t.ex.. har du varit hos en olof? snälla, svara . jag funbderar på om garcia är bra och vad t.ex o,5ml kostar..



och det här med celluliter. jag har provat lpg förut. men undra om detta är bättre?.. vad kostar en gång? skulle vara jätte glad om du svarade.



you look good;) kram

2010-05-26 @ 12:53:15
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Petra

Svar: I stockholm har jag endast gjort mina läppar hos Victor garcia. Skulle absolut rekomendera honom. AWT är en vidare utveckling av LPG och ger bättre resultat samt så krävs det inte lika många behandligar för att uppnå ett bra resultat. 0,5ml restylane ligger på 2400kr och en behandling AWT kostar 1500 men du behöver göra 6st behandlingar och då betalar man 8000kr. Mer info om priser med mera hittar du på deras hemsida. Estetisk medicin heter kliniken.

2010-06-04 @ 10:56:41
URL: http://petragulich.blogg.se/
Postat av: elina

ojojoj det där skulle jag behöva, hur mycket kostar det ? :o

2010-10-03 @ 02:02:40
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!



Jag kan bara instämma: AWT gjorde underverk...främst med mina celluliter och behandlingen kändes inte alls något. Kostar lite, men är ändå det bästa på marknade.



/K

2010-10-15 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0