AWT-behandling

Då var man hemma från jobbet igen. Börjar tröttna på dessa sena kvällar men inte så mycket man kan göra åt saken just nu.
Innan jag började jobba så var jag ju hos Victor Garcia på Estetisk medicin. Precis som jag skrev igår så är det till Victor jag går när jag fyller på mina läppar. Victor är så lugn när han behandlar mig och berättar alltid precis vad det är han gör, vilket gör mig lugn. Men det bästa av allt är att jag alltid är nöjd när jag går därifrån då han är väldigt noggran i sitt arbete.
Denna gången var det dock inte läpparna jag fyllde på utan nu var det något annat jag gjorde.
Jag började min AWT- behandling för att få en ännu snyggare kropp i sommar och fram över.
AWT står för Acustic Wave Therapy och är en ny metod för behandling av celluliter och slimming. Denna behandling gör att fettcellerna bryts sönder,jämnar ut huden och ger en lokal fettminskning för body shaping.

För mer information om AWT så kan ni gå in på estetisk medicins sida:

http://www.estetiskmedicin.se/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=62

Jag valde att gå den här behandlingen för att tabort de celluliter jag har på låren samt att slimma låren . Jag kommer att besöka Victor på estetisk medicin 2 dagar i veckan i 3 veckors tid, alltså 6 gånger. Efter det ska mina celluliter vara borta och mina lår ska vara mer tightare och slimmade. Blir perfekt till sommaren!
Varje behandling tar ca 20 minuter. Man får ligga på en bädd, under tiden som behandlingen pågår. Vet att ni undrar om det gör ont och jag ska vara helt ärlig. Man känner att det är något som händer men det gör absolut inte ont, inte det minsta. Sen finns det olika styrka på behandlingen och Victor börjar alltid på den lägsta för att sedan öka om man vill.

Självklart ska ni få se före och efter bilder men dom kommer jag att lägga upp när jag är klar med mina 6 behandlingar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Just nu har jag en tävling pågång på min blogg!

Va gärna med & delta!

www.emmamariastenius.blogg.se



Ha det bra!

kram

2010-04-09 @ 14:06:16
Postat av: josse

gick det bra då, alltså, syns något redan nu eller`?

2010-04-09 @ 17:23:18
URL: http://josefinpersson.devote.se
Postat av: Anonym

hejsan, hur mycket kostar AWT?

2010-05-18 @ 02:14:23
Postat av: Becca



Jobbar du på estetisk klinik?

Som 'assistent' till läkaren som du går till här i inlägget?

Är det reklam? Fattar inte riktigt hur det hänger ihop ;D



http://www.estetiskmedicin.se/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=43

2010-06-09 @ 14:23:52
Postat av: Karin

Min AWT gav riktigt bra resultat! Madonna har tydligen en egen maskin...



http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7304617.ab

2010-10-15 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0