Bakis idag????

Igår fyllde Anna-Lotta 24år och vi började med att fira henne på Vapiano där vi åt lite god mat och drack en del vin. Efter Vapiano tog vi taxi till Cafét. Det var nog på cafét allt började spåra. Alla var så fulla och hade såååå kul. Det var sjukt mycket folk ute.
Jag kände att jag fått lite för mycket av det goda bubbel i mitt glas och bestämde mig för att dra hem och krama kudden. Camilla, Anna-Lotta, Jane och resten utav sällskapet var i sina essen och drog vidare till rose och sen till whiteroom.
Undrar hur alla mår idag?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad fin du är gumman! Och vad kul att du har börjat blogga igen, så jag kan fortsätta ha koll på vad du hittar på för skojigheter! ;)

Snart får vi boka in en helg då jag kan komma till dig!! Puss

2010-03-04 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0