Confused

Åååh blir galen. Sitter på msn samtidigt som jag precis skrivit klart ett långt inlägg innan jag trycker på publicera så får jag en länk skickade till mig på msn, och självklart trycker jag på den och den öppnas i samma fönster som mitt inlägg var i. Så när jag trycker på back så är allt borta....
Ja vad skrev jag tidigare då??
Hemma igen från jobbet och har precis ätit en sallad, så jag fortsätter i mitt nyttiga spår =).
Hade ett samtal med en person innan jag åkte till jobbet idag. Ett samtal som just då gjorde mig oerhört glad. Nu efter att det har gått några timmar och jag har hunnit tänka lite över vad som sades under detta samtal har min glädje gått över till fundersamhet och jag är nu lite konfunderad. Vad detta handlar om vill jag ännu inte berätta mer om här i bloggen, men såfort jag har tagit mitt beslut och vet vad jag ska göra av detta så ska ni få veta mer :).



Nu ska jag byta om till myskläder för att sedan krypa ner under täcket i soffan och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hej! ville mest kommentera och säga att du är grymt snygg, och din bild i headern... gaalet snygg! take care :)

2010-03-18 @ 02:35:56
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0