Fika med min punchknopp =)

Precis kommit hem efter att ha träffat min älskade lilla punchknopp Christer "aka" Chrusher,Bille, Chris. Kärt barn har många namn. Var evigheter sen jag träffade honom sist så vi hade mycket att ta igen. Sen pratade vi självklart massa galna minnen. Fan va skoj vi har haft och vilka bus vi har gjort. Var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde idag när jag var med Christer. Har alltid så jävla roligt med honom och det ända vi gör är typ o garvar. Roligare kille får man verkligen leta efter. Har bett honom att skicka över lite gamla bilder från förr så nu hoppas jag verkligen att jag får dom. För Christer får jag dom inte så kommer du att vakna upp med tatueringar över hela kroppen ännu en gång =)

För er som inte vet vem Christer är så kan jag berätta en han är en stört skön kille med båda fötterna på jorden och när man är med honom så har man aldrig tråkigt.

Såhär ser han ut:






Singel är han också, så är ni intresserade så säg till ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0