SMS-inlägg

img_6807 (MMS)

Blev uttråkad på rummet så satte mig i lobbyn istället och tog mig ett glas rött i väntan på att han ska komma. Tycker faktiskt att jag är värd att avrunda kvällen med lite vin efter mindre roliga sjukhus besök idag. Var kul att jag hann ta en fika med min tjejkompis Mathilda idag iaf, ses ju inte så ofta längre, men hon har lovat att hon kommer upp och hälsar på i maj. Sen ska vi  ev boka en resa till sommaren också. Imorgon sätter jag mig på tåget till hem till Stockholm igen.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var såå kul att träffa dig idag gumman! Och snart ses vi igen! :) Puss!

2010-03-22 @ 23:48:22
URL: http://mathildasofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0