Söndag

Blev lugnt för mig igår också. Lämnade lägenheten vid 23 då jag åkte till Pure för att möta upp mina tjejer Jane,  Christina, Sandy, Frida och massa andra. Det bjöds på goda cocktails som smakade godis. Men även om jag hade trevligt så vart jag rätt osugen på att köra järnet den kvällen så efter Pure drog jag en snabbis till V och efter det satte jag mig i en taxi hem. Så både fredag och lördag har jag varit hemma innan 02.00.
Idag känns det bra att jag valde att gå hem i tid.





Hade tänkt ta mig till gymmet idag och jobba lite på min beach body. Men pratade med Christina och bestämde mig för att möta upp henne, Frida och Sara vid djurgårdsbron och ta en liten promenad i solen istället. Det kan man väl kalla träning? Jag tycker det i varje fall.

Funderar på om jag ska ta mig till solariet och ta en sol också......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0