Cocktail

Va lite bakis när jag vaknade imorse fast än att jag gick redan vid halv två. Vi började hemma hos Frida och sen åkte vi in till cafét där dom hade sin årliga vip-korts utdelning. Efter Cafét åkte vi vidare till Pure för att ta en drink med Jane. Kände att det var dags för mig att gå hem och krama kudden efter pure eftersom att jag skulle upp och jobba dagen efter. Så då lämnade jag mina fina tjejer och dom drog vidare ut i dimman.






Just nu sitter jag hemma och har precis ätit middag med Peo och hans vänner. Skulle egentligen varit på en förfest på östermalm nu men efter en liten händelse igår så vart jag inte så sugen på att dra dit så jag möter upp mina fina på Pure senare istället där Christina har sin cocktail bjudning. Men innan Pure blir det vuxenpoäng med lite TP spelande. Sen sätter jag mig i en taxi.

Ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0