Utgång

Igår mötte jag upp Sandy och Jane på dagen och tog en fika inne i sturegallerian. Var jättemysigt kom lite folk under tiden också som stannade förbi en stund. Efter att vi snackat klart om alla våra problem och vad som hänt på senaste så åkte vi hem.
Blev AW för mig med Markus på storstad, efter det bar jag mig av mot Hotellet för att möta upp Christina,Frida, Sara, Ariam m.fl. Blev middag och lite drinkar där och sen gick vi vidare ut. Blev först V, sen tappade jag bort mina vänner där och drog till PURE till min fina Jane och gjorde henne lite sällskap sista 30 minuterna innan hon slutade för att sedan lämna stället tillsammans och röra oss till Soli.

Vart en riktigt lyckad kväll igår trots att jag kanske fick i mig en aning för mycket av det goda;) Träffade massa folk ute som jag inte träffat på länge. Mer såndana utgångar tack! Klockan 03.00 låg jag i varje fall i sängen och sov som ett litet barn. 

Lite bilder från gårdagen:

 Fika inne i sturegallerian. Jane & Kristin


 AW på storstad. Mackan och jag

 Hotellet

 

 På väg till Soli

 Soli




Nu är det dax för mig att äta något, men får bara bli något litet för ikväll blir det middag med the girls igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0