Det är måndag morgon.........

Vaknade tidigt imorse och har redan varit och tränat. Riktigt skönt att börja dagen tidigt och ta det lugnt på morgonen.
I Lördags firade vi Linda som fyllde 26 samt nattklubben PURE som fyllde 1 år. Vi började hemma hos Linda och Joel för att sedan gå vidare till PURE där dom bjöd på mat, dryck och underhållning. Blev en lugn kväll för mig men hade riktigt kul ändå.
Söndagen var lugn, vi gjorde egen pizza hemma, kollade film och pysslade på lite hemma.

Blir eventuellt en liten mini tripp till göteborg ett par dagar, men får se om det finns biljett kvar när jag kommer till centralen.


Nu är det dax för mig att hoppa in i duschen och göra mig i ordning.




Kommentarer
Postat av: Sara

En blogg jag fastnade för, så hit återvänder jag säkerligen ;)

2010-11-22 @ 11:35:32
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Var har du köpt den tröjan?

2010-11-22 @ 21:12:45
Postat av: Petra

Svar: Tröjan är från Karen Millen. Men var dock ett tag sen jag köpte den.

2010-11-22 @ 21:26:52
Postat av: Anonym

sexiig;)

vart gör du dina läppar sötis?

skriv i min blogg

2011-01-25 @ 22:46:46
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0