F R I D A Y

Nu var det ett tag sen jag skrev här, är till och med hunnit byta hårfärg. Ja nu är jag mörkhårig. Hade tänkt vara mörk fram tills värmen tittar fram igen, men jag trivs bra som det är nu med, för ett tag iaf  :).

Helgen blir för min del lugn när det gäller alkohol då jag har bestämt mig för att ha en vit månad. Har gått snart 2 veckor och det känns riktigt bra, tror att kroppen behöver det lite då och då för att rena sig sen har jag ju lagt på mig några extra kilon i sommras som jag nu har bestämt mig för att bränna bort. Så nu är det no alcohol och träning som gäller för mig det närmaste. Vill ju kunna äta med gott samvete under julen :)
Ska strax springa ner till gymmet för mitt andra pass idag. Nu jävlar ska dom där extra kilona bort.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

men hörru... blir det en vit helg när jag kommer? :)

2010-11-19 @ 22:28:31
Postat av: Mathilda

Å vad fiiin du är i håret förresten :)

2010-11-19 @ 22:30:18
Postat av: ..:Sarah:..

...snyggt !

2010-11-20 @ 15:16:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: linda

Vad tycker du om sminktipset i mitt senaste inlägg :)? Har du fler tips om hur du brukar göra?

2010-11-21 @ 09:27:44
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0