På hotellet

Nu är jag framme i min hemstad göteborg. Tåget kom in 17:30 och pappa hämtade mig där och bjöd på fika hemma.
Det är första gången jag tycker att det är skönt att vara här sen jag flyttade, denna gången känner jag mig verkligen lugn, tidigare har det alltid varit så stressigt med allt man ska göra och alla man ska träffa men denna gången är det annorlunda.

Nu ligger jag på hotellet och försöker döda lite tid. Lite smått uttråkad kanske men det ska nog gå bra.

Har sedan jag var liten sagt att min farmor är min idol och det är hon fortfarande. Hon är en kvinna jag beundrar och ser upp till, och som betyder oerhört mycket för mig. Så imorgon blir det en efterlängtad fika hemma hos henne.

Ska springa ner och kolla om det finns någon relax avdelning att döda tid på nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha så kul! Göteborg är en så mysig stad! =)

2010-11-23 @ 06:00:38
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: kusinen

farmorU/mormor anna is the shit!

2010-11-25 @ 11:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0