Vapiano

Efter att ha gått på stan en hel dag gick vi hem och vilade lite för att sedan gå ner till vapiano och äta middag. Mathilda hade aldrig varit där förut men hört att det var god mat där. Lika gott som vanligt var det även denna gången. Jag åt som vanligt pasta pesto med oxfilé och ruccola. Tänker alltid att jag ska testa något annat men när jag väl står där och ska beställa så blir det alltid det samma ändå.

Påvägen hem gick vi in på hemköp och köpte med lite godis hem. Nu ligger vi i myskläder i soffan, kollar på tv och äter godis.

Blir en tidig kväll idag för imorgon har vi massor att göra.

 
Min digitalkamera är borta därav dessa dåliga bilder
med webbkameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0