Lördag

Har varit vaken sen kl 08:00, vet inte varför men jag vaknar alltid tidigt när jag varit ute under natten. Så här sitter jag nu och väntar på att Tilda ska vakna. Kändes skumt att vakna upp i göteborg, va ju så längesedan jag var här.  
Va som sagt ute igår hade faktiskt skit kul. Skrattade typ hela tiden känns det som, tror t.o.m att jag har lite träningsvärk i magen :)

Ikväll ska jag, mina tjejer och mamma ut och äta och dricka lite vin sen blir det Ladies Night på scandinavium. Känns som att det kommer att bli en riktigt bra kväll. Nu hoppas jag bara på att min älskade pojkvän kommer att vilja åka hem och mysa med mig ikväll då jag planerat att åka hem när Ladies Night är slut. Kanske får muta honom med lite massage....

Hur som, nu ska jag gå och väcka Tilda.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0