Ny dator

Då har jag äntligen skaffat mig en ny dator. Har ju varit utan dator i snart 3 månader, men idag bakfull och jävlig bestämde jag mig för att gå ner på stan och köpa mig en ny. Ville ha en söt liten rosa, det fanns att beställa på internet men då skulle det ta 3-5 arbetsdagar och om jag vill ha något så vill jag ha det med desamma. Efter att ha varit i i princip varenda elektronik butik i hela stan utan att hitta just den rosa jag ville ha fick det bli en liten svart. Så nu är jag back on track igen :)
Blev en lunch på fresco med Christina och Jane också. Har inte träffat Jane på länge så blev glad när hon ringde imorse.
Nu är det hög tid för mig att börja göra mig iordning för kvällens bravader. Jane och jag ska till münchenbryggeriet där axwell spelar ikväll. Eftersom att Jane har blivit en seriös flicka nu så kommer jag senare att möta upp min lilla ryska ( Christina ) och de andra för att köra en all in. Hon har sagt att det blir halt ikväll... Hahaha..
kvällen / natten kommer kort och gott bestå av: Underbara vänner, mingel, alkohol, grym musik och dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0