Tuesday

Godmorgon! Har iofs varit vaken sen fyra imorse då jag vaknade och inte kunde somna om. Trots lite sömn så har jag haft en bra morgon. Gjort allting i lungt och skönt tempo precis så som jag gillar. Legat i sängen och kollat på nyhetsmorgon, ätit frukost och sist duschat och gjort mig iordning för dagen och allt detta helt utan stress.
Nu ska jag ska jag strax iväg och äta lunch med Christina, följt av möte och jobb. I eftermiddag åker jag och min pojkvän upp till norrland igen för ett par mysdagar såhär mitt i veckan.
Vad helgen har att erbjuda är ännu oklart då jag ännu inte vet om jag kommer att stanna kvar uppe i norr över helgen eller om jag åker ner till stockholm igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0