GÖTEBORG

Har haft en sån sjukt bra helg i göteborg. Bästa helgen på mycket länge. Kom ner i fredags efter en tåg resa från helvetet med försening på 2,5 timmar. Mötte upp Mathilda, Jessica och Ida för 2 glas vin på stan. Efter vin på stan gick jag och Tilda till systemet för att köpa mer alkohol att ta med hem till henne. Vi hade tjejmys hemma, fixade naglar, åt sushi, drack drinkar och kollade på idol. När vi var lagom fulla och i ordning gjorda drog vi ner på stan till PUSH där vi stannade i stort sett hela natten. Inget roligt folk ute men vi hade kul ändå.
Avslutade hela kvällen kl 04:00 på en bensin station nära Tilda. Tror att vi var där i säkert 1 timma och flamsa runt, åt korv med mos och räksallad och skämtade med personalen. Ska jag vara ärlig så tror jag nog att dom tröttnade på oss efter 15minuter men de brydde jag mig inte ett dugg om just då. Jag var full och hade jävlgt kul.

På lördagen kom min pojkvän ner och vi tillbringade dagen på stan, fikade och kollade i affärer. Klara på stan åkte vi till hotellet och åt mat, badade och bastade lite. Efter det åkte han iväg på jobb och jag mötte upp mamma och tjejerna för ett glas vin innan vi drog till scandinavium och gick på Ladies Night.
Blev en drink efter på incontro också men sen gick jag tillbaka till hotellet och min pojkvän för en myskväll.

Söndagen bestod av en 3  timmars lång brunch med mina favorit tjejer. Snackade om gårdagen och massa annat skit. Innan vi åkte tillbaka till stockholm tog jag med mig min pojkvän hem till pappa där vi tog en liten fika med han, Gunilla och farmor. Underbart att träffa alla igen och utan alla er som varit med under denna helg så kan jag bara säga att den hade inte varit såhär underbart GRYM om inte ni hade funnits där och varit med. LOVE U ALL!!!





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Älskling helgen med dig har varit UNDERBAR!! Bokar biljett till Sthlm snart :)

2010-10-11 @ 13:51:04
Postat av: * Linda med Cazandra *

Jätte fin blogg du har. Ladies Night var jag oxå på fast här i Kristianstad. Vilket drag det var. En helt underbar kväll. Önskar dig en trevlig helg. Kram Linda

2010-11-20 @ 15:54:49
URL: http://mamalindasdiary.blogg.se/
Postat av: Carina

Va fina ni är, kul att se din mamma oxå <3<3<3

2010-11-28 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0