Fredagsmys

Då var man hemma igen efter en fantastiskt skön vecka. Har varit uppe i skellefteå med min pojkvän tisdag-fredag. Vi har haft tema hälso/mys vecka. Har varit en helt underbar vecka, vi har verkligen tagit hand om varandra. Tränat, badat spa bad, lagt ansiktsmasker, kollat film och ätit nyttigt.
Ni som känner mig vet ju att jag typ aldrig läser böcker, men köpte Carolina Gynnings senaste bok Ego Woman på arlanda påvägen upp, och tro det eller ej men jag läste ut hela boken på 3 dagar. Detta är verkligen ett tecken på att jag mår riktigt bra just nu. Att jag kan sätta mig ner i lugn och ro och läsa en bok. Det var verkligen längesedan. Sen självklart var det en jävligt bra bok också :) Gillar verkligen Carolina Gynning. Hon är helt crazy, men samtidigt jävligt driven och målmedveten.

Kom som sagt hem idag, landade på arlanda vid 11 imorse. Åkte hem en snabbis för att sedan gå på massage som min världens bästa kille tog med mig på samt träning och en snabb visit på solariet. Efter det var det snabba ryck hem och in i duschen för att sedan möta upp Christina för en AW på Kung Carl. Vilket där ledde till 2 eventuella jobb. Nu hemma igen, har hyrt 3 stycken filmer och köpt godis, 2 timmar kvar och sen är HAN hemma och det blir fredagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0